Juljuljul!

Standard

Godmorgon vänner!
Millian har sovit jättedåligt och varit jätte jätte ledsen:( kl 4 fick han en alvedon och lite välling sen somnade han om, och sov till 7! Stackars beba! Nu är han lika glad som vanligt tack och lov!
Jag har dammsugat lite, (vad heter det egentligen? Dammsög?) hmm.. Jag dammsög lite.. Jaja! Ni fattar! Köket är iaf rent och fint nu, ska strax fortsätta med resten av lägenheten. Sen ska jag tvätta kl 11-15. Hoppas jag blir klar tidigare för jag ska lämna Millian hos sin farmor och faster vid två tiden och sen kommer Linda (från mitt jobb) hit vid tre! Och där någonstans imellan måste jag klämma in en dusch!
Sen bär det av till den årliga Svensk Cater julfesten!! Jag, Linda och Jill ska åka dit så vi är där vid halv fem så vi hinner titta lite på mässan och mingla! Sen kommer väl resten av arbetskollergerna och cheferna vid 6 halv 7:) Då blir det julbord!

Den stora frågan är bara vad tusan jag ska ha på mig!? Dem andra tjejerna ska ha klänning.. Inget för mig direkt, och dessutom jättekallt ju! Men jag ska nog hitta något fint:)

Nu ska jag fortsätta dammsuga!
Ha en underbar dag alla fina! Och kom ihåg att vara glada och snälla! Så blir du själv glad!;)

/E

20121108-092117.jpg

20121108-092132.jpg

Min älskling igår när vi var ute i parken! ❤ finast i världen är han!

Kommentera

